۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۱

معاون فرهنگی سپاه اردبیل:

اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی در اردبیل برگزار می‌شود

اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- معاون فرهنگی سپاه استان اردبیل گفت: اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج ۲۵ مهر ماه به همراه معرفی برگزیدگان در سالن فدک استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد لطیفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اختتامیه پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج چهارشنبه ۲۵ مهرماه به همراه معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساعت ۱۵:۳۰ زمان اختتامیه این جشنواره خواهد بود، افزود: معاونت فرهنگی سپاه با مشارکت سازمان بسیج پانزدهمین جشنواره تئاتر را از ۱۵ خورد استارت زد.

معاون فرهنگی سپاه استان اردبیل بیان کرد: ترویج فرهنگ ناب بسیج، بسط و توسعه هنر و فرهنگ ایرانی اسلامی، بازتاب هنرمندانه و متعهدانه فعالیت‌ها و دستاوردهای بسیج از اهداف این جشنواره بود.

لطیفی مهارت‌افزایی شبکه تئاتر بسیج، استعدادیابی و ظهور جوانان علاقمند به تئاتر را از دیگر اهداف جشنواره عنوان کرد و گفت: این جشنواره با همت گروهی از جوانان متعهد و جهادی تشکیل یافت.

وی خاطرنشان کرد: پس از چند سال رکود با حمایت‌های شهرداری، شورای شهر، بخش خصوصی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به برگزاری این جشنواره شدیم.

کد خبر 6255825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha